Tisztelt Páciensünk!
Ezúton szeretnénk tájékoztatni Önt arról, hogy a Csolnoky Ferenc Kórház által nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatosan miként élhet hivatalosan panasszal.
Kérjük, annak érdekében, hogy az Ön által felvetett problémát alaposan és körültekintő vizsgálhassuk ki, panaszát írásban nyújtsa be számunkra.
A panaszát többféle úton is eljuttathatja felénk.
Felhívjuk figyelmüket arra, hogy a szóban elhangzó panaszt minden esetben írásban kell rögzíteni az erre a célra rendszeresített „Panaszbejelentő nyomtatványon”, az adatok rögzítése után panaszfelvevő munkatársunk aláírásával igazolja azt, hogy felvette/átvette a bejelentéshez szükséges dokumentumotokat
Ám ebben az esetben is a személyazonossága igazolása miatt személyesen meg kell jelennie a kórházban. Megkeresését követően munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot, értesítik arról, hogy az intézményben, hol és mikor, ki várja Önt! A nyomtatvány kitöltése után munkatársunk aláírásával igazolja azt, hogy felvette/átvette a bejelentéshez szükséges dokumentumotokat.
Felhívjuk figyelmüket, hogy az elektronikus úton (email, Facebook) érkezett panaszok kivizsgálásra – a panasztevő személyének beazonosíthatatlansága miatt – nincs lehetőség, ám minden esetben válaszolunk, ismertetve a hivatalos eljárásrendet.
A panaszbejelentésnek tartalmaznia kell:
A kivizsgálás időtartama
A Csolnoky Ferenc Kórház a panasz beérkezésétől számított 30 munkanapon belül írásban értesíti a bejelentőt a panasz kivizsgálásáról és annak eredményéről.
További kérdés esetén kérjük, keresse munkatársainak írásban a panasz@vmkorhaz.hu email címen.
(A tájékoztató a Csolnoky Ferenc Kórház hatályos Panaszkezelési Szabályzat alapján készült [ A dokumentum kódja: PKSZ; PKSZ; Érvénybelépés időpontja: 2018. 06. 15.]